På banan igen...

på blogg-banan alltså, inte på vardags-banan än. Jag drar ut på mina semesterdagar och bara njuter. Förråden är klara och det är så himla skönt. Kvar är Malin och Ida´s garderober och övriga prylar. Finns lite att göra där med men det tror jag de får fixa själva.

Har och har i flera dagar nu, haft, en jädra huvudvärk. Till detta ett domnande ansikte, eller det kliar och sticks och det är ont i kindbenet liksom. Har mina misstankar att det är som förra året, då det hela slutade med ett helt bortdomnat ansikte som var svullet till oigenkännlighet. Stack därför till doktors för att få pencillin (som fick det hela att ge med sig den gången), men icke. Farbrorn tyckte att jag skulle äta en annan medicin i 15 dagar istället. En medicin som man inte får kombinera med koffein. Bye bye cola-light alltså  :-/  Om inget var bättre efter helgen så skulle jag höra av mig igen. Tack för den. Varför skall det alltid dras ut på allting hela tiden. Till veckan har jag inte tid att vare sig ha ont eller springa till doktors. Då är det ju fullt ös på jobbet igen...

Nä, nu skall sluta tjura och dra med mig hunden till blåbärsskogen. Här skall bunkras!
0 kommentarer