Sammanfattningsvis

Om söndagen skall sammanfattas nu så har jag haft en underbar dag! Helt OK att jobba imorron trots allt. En tur till skogs, trevligt sällskap och mycket surr till trots så blev det ändå 5 liter lingon. Tanken var blåbär men det var det sämre med. Någon hade hunnit före mest troligt för det är annars 'bra' blåbärsmarker.

Skön em i solen hos mamma och pappa med familjen är oxå skönt. Katten tyckte det var så skönt att hon bestämde sig för att stanna en stund extra. Skrälle! Helt omöjlig att locka fram. Sitter under bron och bara glor, helt lugn. Tvärsäker på att ingen når henne. Eftersom Malin behövde bilen så fick katten sitta kvar därunder bron. Hon kanske kommer på bättre tankar när det börjar bli mörkt och kyligt

Malin och bilen har alltså dragit iväg, hon är visst intresserad av fotboll helt plötsligt  :-)  Själv skall jag ta och sortera mer kläder som just nu tar upp precis hela min säng. Uääää va trist... En kopp te framför tv:n blir belöning sen. Hoppas att det är Beck eller nå´t liknande så att söndagstv-kvällarna kan bli sig lik igen.

Näpp, dags att sätta lite fart då...

1 kommentar
Anonym

Just det jag skulle ha gått ut i skogen idag och plockat lite bär istället har jag bara slöat här hemma typiskt kram Tingeling