Söndagsbild igen

vilken dag vi haft! Strålande sol och varmt varmt varmt. Middag hos mamma och pappa och lite extrafirande av Ida eftersom jag inte var hemma på hennes födelsedag. Grattis igen gumman!

Två stora tjejer här. Ida som börjar sitt sista år i grundskolan och imorron skall iväg på en helt ny skola. Lite pirrigt kan jag tänka och mycket nytt att ta in. Sen har vi kusin Tindra som börjar sitt första år i grundskolan. Egentligen har hon redan varit på skolan ett år. I F-1an som det kallas här, men jag tror inte det räknas till grundskolan så därför kan vi kosta på oss att vara lite sådär historiska. Mitt sista barns sista år och min brorsas första barns första år.

Lagom till skolstarten imorron så har Tindra oxå tappat en tand. Passar bra när hon skall sticka iväg imorron som den förstakluddare hon är  ;-)

0 kommentarer