Gammaldags?

Japp, de e jag nog. Iaf när det kommer till julkorten. Dom skall komma ur postlådan och då menar jag inte den virtuella  :-) Nä riktiga kort som går att sätta på kylskåpet ska det vara. Argument åt andra hållet mottages ej  ;-)

Fixar det nu, i sista sekund. Ligger efter med julfixet, så nu är det bara att sätta lite fart under medarna  :-)

Snart är det jul, tid för mys med min älskade goa familj. Här skall inte slösas med tid på meningslösa grubblerier och oviktiga ting. Bara vara och må gott är planen...

Jourhelg så jag får hålla mig hemma, avprickat på att-göra-listan kommer alltså bli 'innegörarsaker'. Perfekt!
Nä nu ska jag ta mig en ny kopp te och fortsätta med julkortsfixandet...

Ha nu en härlig vinterdag. Här är förresten bara 14 grader kallt idag. Bara hälften mot igår då vi hade under -30 grader...

4 kommentarer
Cissi

Jag vill också ha julkort i pappersform, älskar när de kommer i brevlådan!

Här har vi också haft kallt idag... Hela 9 minugrader... De du! ;o)

Bitte

Dagens fråga hur överlever man -30???? Frågar en vinterhatare som höll på att frysa ihjäl i morse i -17. Nu är det "bara" -11. Suck

Bitte

som inte skickar julkort varken till den vanliga eller virtuella brevlådan

Ulla

Du e gammeldags du gumman :-) Själv skickar jag sms, modernt så in i h*e



Julkram från mig

Carina

Jag vill gärna få riktiga julkort men jag är dålig på att skicka några själv dessvärre



Vi har det juligt vitt vi också men inte så kallt som du har det



Trevlig 4:e Advent!