Hangover

Har hämtat hem en sjuk Ida från Trångsviken. Mår illa och vill kräkas. Blääää, det vill vi inte ha som en farsot i huset.

Hyrde oss en film och gjorde myskväll med popcorn och cola-light. Filmen: Hangover. Betyg: Rätt rolig och annorlunda. Se den om du vill kika på nå´t lättsmält och easy going.

Imorron... ÄR JAG OXÅ LEDIG - underbart! Sen är det jobb som gäller över nyår.

Apropå nyår så skulle vi behöva fixa hörselskydd med radio som passar på ett par setteröron. Stackars hunden lider så av smällare och raketer. Faktum är att jag redan tror att han 'upptäckt' någon smällare ikväll. Sprungit av och an fram och tillbaka mellan oss och ytterdörren.

Nähäpp, sovdags kanske? Jo, så får det bli...

G´natt!
2 kommentarer
Anonym

Stackars eran Ida hon får krya på sig. Kom på att jag oxå har en försenad bok, jisses den måste lämnas snarast kram Tingeling

Cissi

Skönt att komma ut på en promenad. Här är det dåligt med den varan eftersom det är glashalt överallt..

Jag svär över alla dessa smällare! Sigge har inte brytt sig ännu men jag är rädd att någon smäller i närheten när vi är ute och att han då ska bli rädd. Förbud dessa fånigheter!



Hoppas Ida klarade sig från tråk-sjukan!