I tidig morrontimma

sitter jag här. Ska få undan lite jobb och hoppas den här dagen blir lika lugn som gårdagen jobbmässigt.


Vi gjorde vårt bästa för att minska på julmaten igår igen men vi kom liksom ingen vart så allt åker fram idag oxå. Säkert imorron me  :-S men sen får det vara bra... Sen får det bli hundmat eller kråkmat av resten.

2009 börjar mattas ut något. Dags för en summering kanske. Vad kommer hända 2010? Det mesta av det som skall hända kommer inte hända av sig själv iaf, så mycket står klart. Det man vill åstadkomma under 2010 får man allt vara med och styra i själv. Då är det dags att ta sig en funderare då, vad vill man ska inträffa under 2010, vad vill JAG skall hända med mitt 2010? Tål att funderas på.

Nu ska jag fixa lite och sen blir det en tända-ljus-frukost i min ensamhet. Familjen sover sött, Malin har precis släntrat innanför dörren efter att ha jobbat natt. Hunden snarkar t om. Morrontrötta familjen  :-)

Ha en skön Annandag Jul!





0 kommentarer