Älskade vovve

Han förstår att en så här otroligt sjuk och hjälplös person behöver lite omtanke och uppmärksamhet. Host. Host.

Igår kväll var halsen för tjock för att det skulle gå att ligga ner. Behövde sitta upp så att saliven lixom åkte ner av sig själv. Har kollat på film halva natten och alltså sovit/slumrat osv i soffan framför tv:n.

Det gillar inte Lex. Han vill att det skall vara ordning och kommer en gång i kvarten för att med sin tass påminna mig om att han tycker att jag nog borde infinna mig i sovrummet. Tillslut sover han på hårda golvet nedanför soffan.

Goa älskade lilla vovven som även just nu ligger vid mina fötter här under barbordet. Ska snart skicka ut honom i köket för att fixa näsdukar och sätta på en kanna te  ;-)  Han kommer ställa upp, jag lovar.
1 kommentar
Cissi

Är du också krasslig? Stackars oss...

Det är inte roligt att vara sjuk.. Snyft..

Krya på dig!