De sa JAAAAA

Nu är brorsans bröllop över. Ett strålande vackert par, så vackra att vi var flera som satt med tårade ögon och grät. Så så fint. Vi har firat i 3 dagar och är rätt sliten nu men har haft jätteroligt och trevligt!

Kommer bilder sen... behöver samla ihop från diverse kameror. Skall bli kul att se vad det blev av allt.

Kvällens tal till brud och brudgum var många och varierande och ett som säkert många tyckte 'fattades' var ett tal från brudgummens far, dvs min pappa. Min pappa är bland de mest godhjärtade osjälviska och omtänksamma personer jag känner men att resa sig upp och högt berätta om vad han känner för så många personer klarar han inte. Han har inte självförtroende nog helt enkelt. Vi har pratat om det nå´ra gånger under tiden innan brölloppet och det har flytit från att vara ett tal till att inte vara det till att vara en skål till att tillslut inte bli det heller. Jag känner så starkt för pappa i det här för vad han känner för både Tomas och Elin och det faktum att de nu gift sig är så mycket mer och så  innerligt än vad det nu kanske uppfattats som. Älskade pappa som inte trivs centrum kände sig nog rätt vilsen där han satt vid honnörsbordet och kände förväntningarna på hans tal!

5 kommentarer
Herr och Fru Hedin

Tack för en helt underbar helg, som inte hade blivit vad den blev utan all hjälp vi har fått! Allt från program, pynt av lokalen till städning! Älskar er!!!

Anneli

Å här sitter jag med tårar i ögonen av ditt inlägg,snyft! Gick förbi i lördags med Zigge och tittade lite nyfiket in om jag skulle se något,såg alla fina orkideer och lampor :-) säkert helt fantastiskt och helt underbart :-)

Anonym

Å jag vill gärna se bilder på min kusin å hans fru. Tycker det är så tråkigt att ni bor så lågt bort. Men så tänker jag på att det är så kallt och mycket snö ;-)

Bitte

Micke

När bjuder du till bröllop Helen? Börjar bli fler begravningar än bröllop på min meritlista i kyrkan. Läskigt. Kom igen nu gumman ställ med bröllopsfest så det blir party. Friar har inte är det bara att byta ut ;-)

Ulla

Länge sen jag tittade hit och du har hunnit med mycket ser jag. Som vanligt säkert, men tror att du tar det lugnare nu är på vår tid. Hoppas det :-) Tänk på att det kommer mycket på köpet med åldern :-) :-) :-)