Saknar

min PC som står i baksätet på Skodan och är ensam. Den är fortfarande kaputt  :-(   Det för med sig en del praktiska bekymmer som t ex:

Kommer inte åt min internetbank. Kommer knappt ihåg hur man betalade räkningar, överförde pengar och kollade saldot before internetbanken

En massa bilder är i farosonen och det gnager i hjärtat men just nu behöver jag desperat nå´ra av de mapparna

PhotoShop! Jädrar vad jag saknar. Bloggen är aptråkig utan bilder dessutom  :-(

Det blir aningen stökigare att jobba hemifrån. Sandras bärbara i all ära, men PC´n med alla inställningar på rätt plats omgående


Annars just nu så väntar jag på att 50 lakan skall uppenbara sig i min hall, här skall manglas som aldrig förr. Håller som bäst på att tvättar och sorterar strumpor som levt singelliv alldeles för länge.

Jo´rå så att... godkväll

Min jobbpolare festar röven av sig ikväll förresten. Björnligan står säkert i baren och försöker sno nå´t gott att dricka vid det här laget. Jag tog bussen hem idag istället. Ligger efter med festfixargrejor  ;-)   Är dessutom fortfarande lite krank. Örvärk och huvudvärk och hostig och... och....   Försöker desperat övertyga mig om att jag ändå inte skulle haft nå´t kul  :-S



0 kommentarer