Snart fredag

Veckan börjar nå sitt slut och jag är ungefär som den. Slut alltså. Vet inte vad som är galet men jag är lixom 'darrig' känner mig inte helt kry men absolut inte sjuk heller. Trött och frusen hela tiden. Sova går det göra hur mycket som helst. Har vräkt i mig C-vitamin både som frukt och i tablettform. Tror att det kommer göra mig både snygg och pigg. Dunderkur.

Här ska vi äta pannkakor idag. Malin steker sina och vi andra väntar på att få stega våra. Lite stök med att hålla isär med och utan mjölk i allt. Det är lätt att glömma bort sig. Apropå det så har Malin ätit en kur med homeopatmedicin till med samma argsinta resultat: hud som blir illröd, kliar och gör ont och är väldigt skör så att den spricker ideligen. Nu får det vara nog för ett tag. Inga mer homeopatkurer. Hon behöver få lite lugn och ro med allt nu. Mjukgörande salvor får det bli framöver. No more of those drugs.

Pannkakorna ropar... Hörs!
1 kommentar
Elin

Underbart att det snart är helg! Hoppas du får vila riktigt då och hittar massor av energi. Kram!