Topparna

är klippta och jag är tillbaka på jobbet. Har käkat lite sallad med parmaskinka och brieost. Skitgott! Nästan lite syndigt gott känns det. Förbluffande gott och framförallt mycket som skall ätas i ett GI-tema.

Har snart käka såi en vecka och hade trott och hoppats på att få känna mig piggare, men det har inte inträffat ännu. Tror inte jag går ner i vikt heller, men det kan inte vara möjligt med det otroliga intaget varje dag heller. Jag fuskar för jag kan inte stoppa i mig sådär mycket. Min kropp tror nog att detta är sötebrödsdagar och suger åt sig varenda liten kalori tror jag. Skulle inte förvåna mig om vågen står i plus när veckan är över. Nåja, det får bli som det bli med det, men GI skall ju sätta fart på kroppen och när jag anammat det vid ett tidigare tillfälle så blev jag nästan maniskt pigg. Dit vill jag nu.

GI och en jädra massa örter skall ta mig dit. Kanske ger GI en vecka till, vi får se till veckan. Ska iaf försöka hålla mig till att äta flera gånger om dagen. Peta i mig lite gröt på morronen VARJE DAG osv.

Annars är det ju fredag, men eftersom jag sitter på jobbet och skall göra klart lite av dagens kvar-att-göra så infinner sig ingen fredagsfeeling direkt. Nä, nu längtar jag till måndag  :-) Jag lär vara den enda...

Ha en skön fredag mina vänner!
1 kommentar
Anonym

Toppar? Det skulle ju bli buskort sa du :-)