Lägesrapport en helt jävla vanlig måndag

Inte mycket att orda om egentligen, dagen har inte bjudit på nå´ra överraskningar alls. Inte ens ekorr-banditen har roat oss idag. Han knackade på som hastigast men orkade inte vänta på tortilla-chipsen som vi slängde ut.

Skall precis göra kväll, väntar på en liten grej bara och sen åker jag neröver byn. Skiweek den här veckan och det betyder festande högskolestuderande så jag kanske har lite överraskningar att vänta av dagen iaf. Bor mitt bland dem och i morse fick vi nå´ra 'härliga' rapporter om vad natten hade gett. Det kan hända massor av grejor när de är inblandade. Väntar med spänning  :-)

Tänkte ta mig en långpromenad men två saker är i vägen. Jag har skavsår från gårdagens promenad och sen är hela byn en enda stor isfläck. Har med mig ett par andra skor som jag hoppas inte trycker lite hårt, kanske jag kan halka runt på en tur ändå

Sådärja, snabbt rapporterat, faller under facket för intressant läsning antar jag  ;-)
3 kommentarer
Anneli

Låter spännande för oss här på Öfre... inga högskole fester här inte,möjligtvis ett och annat får som har rymt :-)

Anneli

Låter spännande för oss i "öfre",inga högskolefestare här inte,möjligtvis ett och annat får som rymt :-)

Anneli

oj,då!? först gick det inte skicka kommentar sen kommer båda med??? ja,ja dom har väl varit ute i cyber rymden och snurrat runt :-)