Ruskväder

har det varit och är delvis fortfarande. Snöar från öst till väst och blåser rejält. Tog en stund att hanka oss hemåt idag.

Tog en sväng över flygplatsen och fikade med en kär gammal (nåja) arbetskamrat. Trevligt och sååå roligt att ses. Saknar honom på jobbet väldigt ofta. Lämnade honom tillsamman med 2 andra jobbarkompisar som xå skulle me samma flyg till Arlanda. Har inte hört nå´t från någon av dem så jag antar att de kom iväg tillsist. Planet var försenat pga vädret förstås...

Har blivit skjutsad runt i Östersund av övningskörande Malin. Det går alldeles utmärkt med körningen. Kommer gå galant med uppkörningen det där!

Tänkte redan lägga mig faktiskt. Är så jädra trött på morronen och tänkte försöka få nå´n extratimmes sömn så kanske jag blir snyggare  ;-) så nu blir det: Godnatt med er!

Det här passar väl bra en ruskväderskväll som den här förresten? Önskar jag hade en så´n här i köket. Det här mammas och pappas och det är så himla mysigt att elda och sen sitta och lyssna på knastret känna värmen sprida sig. Ryms under kategorin "Vardagslyx"

1 kommentar
Cissi

Finns det något mysigare än eld i öppna spisen...

Själv är jag glad att övningskörningstiden är slut, jag tillhör den hariga sorten så att köra med dottern var en pina... Så här i efterhand måste jag ju erkänna att hon var rätt duktig men det spelade liksom ingen roll...



Tänk att photoshop kan vara så kul! När jag sitter med det på jobbet tänker jag ibland: Att jag får leka så här på arbetstid! :o)