Med senap och skinka i solnedgången

Ännu en underbar sommardag avverkad. Underbart! Tunga eftermiddagsmöten med ett evigt tuggande om kontoplan och konteringsregler vägs lätt upp av en skinkmacka i solnedgången med fjällen som fond. Just idag känner jag att jag bor på helt rätt ställe. Idag vill jag inte byta detta mot nå´t annat i hela världen. *Trivs*

Nu kan det möjligen bli så att vi måste upp på golfbanan för att mannen visst har kommit på varför det saknas flyt i svingen. Var nå´t om nå´n böj för mycket, eller var det kanske en för lite. Måste testas iaf.

Skön kväll allihopa, torsdag och sen fredag, va säger ni om det  :-)
1 kommentar
Cissi

Lite avundsjuk är jag... Just nu har jag längtan efter Jämtland. Fjällen, solen, luften och så de små rackarns knotten.. Men vackert är det!

Det blir en sen tripp upp i år eftersom hjortronen blommar. Tänkte få med mig lite bär hem..



Det är nära nu... Till helgen alltså.. :o)