Status Quo

ingen lägesförbättring alls på väderfronten och det verkar vara utsiktslöst framåt helgen oxå dessvärre. Det blir midsommar inomhus eller med full vintermundering och regnställ utomhus. Nåja, den dagen den sorgen eller hur...

Skall dra mig härifrån nu, har ont i magen idag och känner mig inte upplagd för middagsbjudning hos E ikväll så jag har avbokat det, trist.

Ida har skickat en gotlandsrapport som bestod i en bild på en skön sandstrand i sol och utan ett enda moln på himmeln. Sådärja, nu lyckades jag få in en rad till om vädret  ;-)

Kom att tänka på en grej idag när jag var ner på byn och letade födelsedagspresenter. Kommer ni ihåg det HÄR och det HÄR? Det har iaf gjort att jag numer ALLTID gör som hon vill. Inte för att jag är mer rädd om mig nu än då, men jag har blivit mer sparsam med pengarna  ;-)

Skön tisdagkväll till alla bloggläsare
1 kommentar
Micke

Önskar dig en skön midsommar! Kram från oss