Det sägs att ovan molnen

...är himlen alltid blå, men det kan vara svårt att tro när man inte ser den.

Rullar på Spotify just nu. Jättebra text och vacker låt...

Jahapp, lördagmorron har blivit lördaglunch och vi har hunnit med långfrukost och jag har nyss duschat och sitter här som fräsch som en nyponros  ;-)

Snöar men är behaglig temperatur därför blir det perfekt med en utedag idag. Står mellan en tur till Fisksjön eller en långtur på skidor här hemma i skogarna istället. Tog en tur igår och det är härligt före nu, en tunn skorpa som bär att åka skidor på. Det är inte nödvändigt att hålla sig till skoterspåren alltså. Velar en stund till innan håret har torkat och jag har gjort ett kapitet i C#-bokens övningar. Gäller att ha lite ledighetsdisciplin med lärandet trots allt, ett litet kapitel är vad som krävs idag. Det ska gå galant  :-)

Ikväll skulle jag vilja gå på ett en musik-kväll på Gamla Teaterna "A Tribute To Jonny Cash". Osäker på vad det är för event egentligen. Läste om det för länge sen men  har glömt bort det för att återigen få syn på en annons i tidningen häromdagen. Får se vad det blir av det hela

Skön lördag på er...
2 kommentarer
supermamma

Vad härligt det låter med en skidtur! Jag har inte varit ut alls i dag men har ju haft finfrämmande så det är väl ursäktat;)

Malin

Åh, tack! Jaa det är inte omöjligt, flera har hört av sig och är intresserade av smyckena. Lägger ut mer i början av veckan, har lite kvar som ligger och väntar på publicering!! Måste säga att jag tycker din blogg är superfin! Ha en skön lördag!