Det trodde ni nog inte

... de flesta som känner mig blir nog förvånad när jag redan nu säger att jag är trött på vinter och snö. Trots att vi ännu inte hunnit fira påsken som är en av vinterns trevligaste helger.

Jooo, det är sant. Vi har för M Y C K E T snö faktiskt. Men säg inget till min arbetsgivare om att jag sagt det.... schhhh...

Satt och laddade lite foton till FaceBook när jag ändå hänger här vid PC´n. Har jourkväll och jobbar lite... Kikade på lite foton och hamnade i Madeira-mappen och det var då som den plötsliga tanken bara fanns där helt oväntat. Va fasen?! Jag längtar redan till gröna gräsmattor, cykeln, ljusa kvällar och nätter, grillmiddagar och mygg!

Nu ska jag snart göra kväll, inget korsord ikväll, nä det får bli lite C# istället. Lär somna sött  ;-)

3 kommentarer
Bitte

Skönt att du har blivit förnuftig :-) Här snöar det för full och ser ut som det tänker ligga kvar. Det späder bara på min i övrigt dåliga dag. Men jag samlar ihop snön och skickar den norröver för här ska det vara vår nu. Snödropparna fryser ju i snön. Men det finns hopp i morse fick jag titta på klockan funderandes på om jag försovit mej det var ljus när jag gick till jobbet 06,15. Alltid något

Ha det bra Å gratulera brorsan från oss

Bitte

Anneli

Håller med dig fullt ut,nu får det vara nog orkar inte vada i snö upp till låren längre o inte köra fast i snödrivs eländet heller för den delen!

Cissi

Vilka härliga bilder! Här blommar i alla fall krokusen.. Och solen har visat sig från sin bästa sida idag..