Fredagsfeeling

Jahapp mina vänner, då har vi hunnit till fredag em då. Veckans trevligaste dag eller hur?!
Halva veckan spenderades i Åre och där hann jag med att få storstryk i Bowling och käka icke GI-baserad mat samtliga middagar utom 1. Nya tag väntas.

Torsdag morron bar det iväg hemåt iaf, från ett ställe som fullständigt badade i sol till ett som drunknat i moln och regn. Va fasen! Gasade på för att få en skön skidtur på sjön med Lex hemmavid, såg framför mig skidorna, rycksäck, solbrillor och latchen. Blev inget av med det inte. Nähädu. Vilken besvikelse. Iskallt och jädrigt. Blev en baddag istället. Tog med mig Nike och drog på badet. Bara för att uppleva en besvikelse till: Inga ringar till rutchkanorna. Meeen va dålig fart det blev då. Äh, vi fick hålla till i storbassängen istället då och roa oss med madrasser och annat kul.

Idag har jag spenderat min lediga dag ute i kylan med vovven. Skönt men ack så kallt. Nu ska jag dra och handla för att han nå´t att ställa på middagsbordet. Det bodde en massa skumma grejor i kylskåpet som fått flytta nu. Blev tomt efter dem så jag måste fylla på.

Nämen, dags att sätta fart då.

Min tankar har de senaste dagarna varit ofta hos SABINA som kämpar med sin sjukdom och som tyvärr just nu är mycket sämre och får kämpa mer än vanligt...

0 kommentarer