Heavens On Fire

... för någon dag sen var det en annan typ av himmel som Spotify spottade ur sig. Idag skruvar jag upp volymen lite extra och dånar på med Kizz och nå´ra av deras bästa låtar. Sjunger med lite och känner mig jävligt cool  ;-) 
Har stängt dörren och rockar vidare bland utbudet tills jag hör Sandra vråla. Sääääänk!

OK, då e jag tillbaka då. En helt vanlig mamma. 42 år och utan sångskills. Har ett par tatueringar... kan det räcka som rockattribut? OK, ja vet att en är en grön sköldpadda, men ändå???

Nä, nu är det "I was made for loving you" och jag skiter i Sandra och höjer igen och skrålar med  :-)


bilden hämtad på: photobucket.com

4 kommentarer
Anonym

Visst är de bra! Här spelas det också på hög volym för alla gamla tanter som bor i samma port som mej.

Å hästen är känd under Pålle Svanslös. Han heter något krångligt kallas för Lelle eller Pålle Svanslös. Han har en liten kort svans själva svansroten är täckt med strån. Så rikigt utan är han inte. Men han ser skitlarvig ut.

Bitte som suttit ute och fikat idag på stan

M i c k a

när man lyssnar på kiss måste ju volymen vara hög ;D hehe

Ulla

Skitbra låt! Men Scotts är också skitbra eller hur tjejen? ;-)

Cissi

Nostalgi! Här har du en som absolut inte kan sjunga, kan knappt vissla på en hund. Mina gamla arbetskamrater ar fallti för det här med karaoke och jag hänger på. Så himla kul! Har du provat? Om inte, gör det. Då är det ingen som skriker åt dig att sänka... De jublar! :o)