Mitt-i-veckan-rapport

Lägesrapport så här en helt vanlig onsdag kväll. Allt är i sin ordning. Vi har käkat kotletter med massor av soltorkade tomater och jag ska nu plocka fram mitt kvällsnöje. En fet C#-bok och min PC. Tillsammans skall vi från soffan uträtta det mest fantastiska underverk  ;-)

Imorron är jag leeeeedig och på fredag blir det hemjobb. Helgen känns inte så farlig nu trots allt. Åker uppöver Åre på fredag em när Ida slutat skolan, blir camping i Björnen i helgen och Ida längtar efter att få åka skidor en hel helg när jag ska jobba. Det där med att hon längtar hittade jag på. Det längtas nog inte så mycket e jag rädd.

Ledig imorron alltså, tokskönt, om planerna går i lås så blir det en lång rackarns promenad med iPod-lurar i örat. Stieg Larssons bok lockar och Sandra säger att den här är ännu mer spännande än den första. Jag och mannen i mitt liv var till stan och såg filmen i fredags förresten. Den var jättebra. Lite grejor var omgjorda helt i filmen vilket förvirrade en aning men i det stora hela så tillförde de bitarna kanske inte så mycket för handlingen ändå.


Jomenvisst. Nu är det skiftbyte i Bregott-fabriken så jag få ta den bärbara och sätta mig i soffan och knacka lite kod så får någon FaceBook-maniac i familjen logga in här på den stationära.


Hörs imorron!


2 kommentarer
ida

det längtas inte alls , kan jag säga .

Anonym

suris-ida