Trovärdigt

... nja det kan man knappast säga vare sig om programmet, huvudrollsinnehavaren, medspelarna eller de antal märkliga män som deltar. Ni vet vad jag syftar på antar jag. Den som verkligen är rätt för den här fröken vet hon nog inte ens själv. Maken till splittrad och diffus människa får man leta efter. Faktiskt direkt ledsamt att se.

Verkligen skön kille han som åkte ut ikväll. Verkligen äkta vara. NOT! Äh vi lämnar det...

En skön promenad är avslutad och jycken e  nöjd för kvällen, ligger här vid mina fötter troget och väntar på det ska bli tandborstning av. Malin har dragit till fjälls och Sandra har redan lagt sig. Det enda som ens hörs är tv:n på låg volym där Ida sitter fjättrad. Säkert någon variant på CSI, det gillar hon.

Imorron har jag lixom fredag för sen har jag två dagars sportlovsledigt. Eller faktiskt hela 4, för jag e ledig i helgen oxå. Skönt. Ofattbart skönt. Har hotat med att vi åker till stugan. Tar brorsans kottar med oss oxå isf. Skulle vara superskönt att komma iväg över helgen. Vi får väl se hur långt hotet räcker  ;-)

Nä, ska nog sussa redan nu tror jag. Undrar vad som händer med mig förresten, lägger mig mer och mer tidigt. Värsta pensionären faktiskt. Det är den här tiden jag brukar logga in mig på jobbet och dra nå´ra ärenden innan jag är nöjd... GI-pigg? Näpp inte det minsta alltså

Vi hörs imorron!
0 kommentarer