Jason M´raz

liras på radion just nu och jag har planer att hoppa i bingen. Flocken är samlad igen. Trötta gotlandsresenärerna alltså. Har haft en skön 'semester' men är nöjda att få sova i egen säng nu.

Helgen är alltså slut och just i skrivande stund har vi hunnit fram till måndag faktiskt. Japp, så e´re. Åker till Stockholm en tur imorron. Det nya projektet skall officiellt kickas igång nu. Spännande att träffa alla i teamet och sen hoppas jag att vi drar igång för fullt!

Helgen har bjudit på:
Lång cykeltur, längre än det var tänkt eftersom jag inte tänkte. Trodde mig känna till en skogsväg som jag gått endast ett fåtal gånger och inte ens i mina kvarter. Gick egentligen räkna ut på förhand. Att jag inte skulle hitta rätt alltså. Blev till att cykla och cykla och cykla. Fick se en älg mitt framför mig efter felvägen dock. Kanske kan räknas som bonus trots all?

Utemiddag, grillat är gott!

1st Audi skulle bli skinande ren var det tänkt. Lyckades icke. Eller jo, ren är den, hyffsat iaf, men tvättmedlet var mer som vax än som tvättmedel så när det svartaste av svarta bilar torkade i solen så hände vad? Jopp, mycket riktigt, flammig och direkt ofin. Skit oxå!

Liten krogsväng med trevligt och lättsamt folk.

Blodig Lex. Låter sämre än det var förmodligen, men vi lyckades klippa sönder en klo på pipgrisen först. En stund senare på golfbanepromenad så tokblöder han ur munnen och har ont någonstans som inte går att se då för allt blod och återigen pipig hund. Misstänker nu i efterhand att han lyckats bita sig i tungan eller kinden eller liknande. Kanske han är botad från lek med golfbollar nu...

Välkommen-hem-fika hos mamma och pappa...

Det var väl ungefär allt tror jag

Ha en skön vecka nu hörrni!
0 kommentarer