Söndagsbilden

Söndag igen, nästan slut är den åxå, vilket betyder vardag imorron igen alltså.

Jag har lätt att deppa lite för det och gruva mig inför en ny vecka. Men va tusan, försöker bättra mig där! Det är ju trots allt vardagen som det handlar om eller hur? Se till att utnyttja även den på bästa sätt och sluta gnäll! Sådärja nu sitter jag lite rakare i ryggen.

Söndag var det ja, lördagkvällen spenderade vi på krogen, trevligt men inte särskilt mycket folk ute. En lugn öl på ett ställe och en lika lugn till på ett annat ställe. Fick glo lite på folk iaf.

Skön söndag har vi haft, en cykeltur med hunden och sen en golfpromenad som hunden oxå fick hänga med på. Satt långt inne dock. Att hunden skulle få följa alltså. Fick dyrt och heligt lova Roffe att Lex och jag inte skulle osams. Vi höll sams hela rundan  :-)  Ska tillägga att hunden var rätt mör efter cykelturen, hade nog med saken att göra.

Inga bilder från dagens runda så bilderna kommer från tidigare turer. Bilden på golfsetet i dammen som jag tycker var en rolig idé är från Idre golfbana om jag inte minns fel. Bild nummer 2 med en pyttelex på är från Trysils golfbana. Kolla hundens magra svans, ser ut som en råttrumpa.

Ett tråkigt inslag idag har varit att vi under eftermiddagen fick veta att en jobbarkompis son kraschat med bil och blivit svårt skadad. Ligger nu på sjukhus med trasiga lungor och mjälte mm mm. Jobbigt och jag håller alla tummar jag kan för att det inte skall tillstöta nå´t under kvällen och  natten och att han skall repa sig snabbt. Tankarna till T och K samt J förstås!


2 kommentarer
Anneli

Å va'ung han såg ut...ja Rolf alltså hi hi Ok då Lex oxå =)

supermamma

Ingrid är också ett fint namn. Kul när det inte bara är de moderna hotta namnen! Jag har också varit på Ice bar , visst blir man impad det är en härlig upplevelse:)Ha en skön dag!