Tvättberget

som växt till sig ordentligt här hemma har Sandra varit så snäll och tagit hand om. TACK SNÄLLA! Ska tillföra lite jag oxå, blir min grej att sortera och lägga in i garderoberna sen.

Annars är det tisdag och Malin och Ida packar för en tur till Gotland med mormor och morfar och mobröder med familjer. Jag hade så gärna oxå åkt. Skulle varit perfekt just nu med lite (förhoppningsvis) varmare breddgrader. Nå´ra möten och det nya stora rätt hemliga projektet står i vägen för ledighet nu. Nåja, jag får ha kul på jobbet iaf  ;-)

Jobb-projektet ja, det består i att vi skall systemsätta en helt ny anläggning. Från första utskrivna kvitto till statistikrapporterna 10 år senare. Kalla mig gärna nördig nu, men det här gillar jag! Här blir det problemlösning från morron till kväll. Lite ekivokt jag vet, men jag kan t om längta efter de där kvällarna då man lägger sig med tårar i ögonen över något som känns helt övermäktigt och i stort sett omöjligt, för att någon tid senare kunna se tillbaka och inse att "Det gick!" Det är ögonblick som tar mig framåt framåt framåt! Yieyyy, nu kör vi!

OK, tillbaka till tisdagkväll och hunden trippar runt och vill ut i kylan. Det är bara att klä på sig alltså
0 kommentarer