Fredagsfräckis

Jahapp mina vänner då hade vi kommit fram till fredag igen då. Går rasande fort det här. Skönt med helg nu trots att jag gissar att det blir en del jobb. Det nya systemet är produktionssatt på ännu ett ställe. Spännande saker  :-)

Här kommer förhoppningsvis något att småle lite åt. Har fått den på mailen...



 En kille hade tre fruntimmer på gång och kunde inte bestämma sig över
 vilket som skulle vara lämpligast att gifta sig med.
 
 Han funderade ut ett test.
 
 Han tog ut 150.000 kr ur bankontot och gav dem var och en 50.000 kr.
 
 Han talade om för dem att de skulle spendera pengarna som de ville.
 
 Den första gick ut och shoppade, köpte kläder, juveler och besökte
 skönhetssalongen.
 Hon gick tillbaka till killen och sade: "Jag har spenderat alla pengar för
 att du ska tycka mer om mig, för att vara vackrare, för att jag älskar
 dig".
 
 Den andra gick ut och shoppade, köpte kläder åt honom, en platt teve,
 golfklubbor och sportskor.
 När hon kom tillbaka sade hon: "jag köpte alla dessa presenter åt dig för
 att du ska bli lyckligare, för att jag älskar dig".
 
 Den tredje tog pengarna och investerade dem i aktier på börsen och inom tre
 dagar trefaldigade pengarna.
 Hon gick tillbaka lämnade de 50.000 kr till killen och sade: "Jag
 investerade dina pengar och tjänade mina.
 Nu kan jag göra vad jag vill med dem.
 Det gjorde jag för att jag älskar dig".
 
 Killen började fundera och fundera och fundera och fundera och fundera och
 fundera och fundera och fundera och fundera.
 
 Det tar tid för killar att fundera!!!
 Och han fundera och fundera och fundera och fundera och fundera och fundera
 och fundera och fundera och fundera och fundera och fundera och fundera och
 fundera och fundera och fundera och fundera och fundera och fundera och
 fundera och fundera och fundera och fundera och fundera och fundera och
 fundera och fundera och fundera och fundera och fundera och fundera och
 fundera och fundera och fundera och fundera och fundera och fundera och
 fundera och fundera och fundera och fundera och fundera och fundera och
 fundera och fundera och fundera och fundera och fundera och fundera och
 fundera och fundera och fundera och fundera och fundera och fundera och
 fundera och fundera och fundera och fundera och fundera och fundera och
 fundera och fundera och fundera och fundera och fundera och fundera och
 fundera och fundera och fundera och fundera och fundera och fundera och
 fundera och fundera och fundera och fundera och fundera och fundera och
 fundera och fundera och fundera och fundera och fundera och fundera och
 fundera och fundera och fundera och fundera och fundera och fundera och
 fundera och fundera och fundera och fundera och fundera och fundera och
 fundera och fundera och fundera och fundera och fundera och fundera och
 fundera och fundera och fundera och fundera och fundera och fundera och
 fundera och fundera och fundera och fundera och fundera och fundera och
 fundera och fundera och fundera och fundera och fundera och fundera och
 fundera och fundera och fundera och fundera och fundera och fundera och
 fundera och fundera och fundera och fundera och fundera och fundera och
 fundera och fundera och fundera och fundera och fundera och fundera och
 fundera och fundera och fundera och fundera och fundera och fundera......
 
 
 Och så valde han den som hade de största tuttarna!!!
3 kommentarer
Cissi

fniss Nu har jag fått skratta lite, det tackar vi för!

Jag bjuder också på en sötis hos mig..



Japp, nu är dagen D här och mannen har precis landat på Landvetter. Bäst att börja förbereda maten!

Hepp!

Elin

Ha ha! Den var ju skitkul! Härlig helg på er Helen!!!

Anonym

Skoj den fick jag oxå på mailen idag. Å du Helen om ut ifall kanske kommer jag uppåt framåt våren har ev en lång helg på gång i Wången då kommer jag förbi och vill gärna ha lite te men inget är klart ännu. Det är mycket som ska klaffa. Många scheman som ska passas ihop. Å så ska snön försvinna ;-)

Bitte