Som alltid

eller göra nå´t annat det är frågan den här morronen då jag ska försöka bringa ordning i mitt hem. Som alltid i köket innebär rött rött och rött inför julen. Nå´t annat skulle kunna innebära helt vitt eller brun/guld-tema.

Ska funderas på detta en liten stund till medan en skön frukost intages. Ida sover som en stock. Det går knappt hitta henne i stöket på det rummet men jag hör att hon ligger därinne ;-) Hoppas på att det blir lite ändring där oxå under dagen.

Lex nya favoritställe här hemma är kökssoffan. Han har alltid gärna velat smyga upp där när vi sitter runt bordet, för att få vara med liksom. Numer går han dit och lägger sig helt på egen hand oxå. Det har han gjort nu så jag ska ta och ansluta mig till gemenskapen jag oxå. Tar med en kopp kanelte och en macka. Gomorron allihopa!
0 kommentarer