Tjänat och förtjänat

2 and a half men var inte riktigt min serie tror jag. Får se kanske det blir ett avsnitt till, för upprättelse typ. Ett par koppar te senare har jag iaf kommit så långt i jobbet att jag anser mig förtjänat en skön bastu. Blir jag inte för trött av det kan det bli av att jag återvänder. Till jobbet igen alltså. Annars får det bli tidig natt. Lutar ditåt nu känner jag. Så får det bli. Inget mer jobb. Nu bastu iaf!

Foto på en liten kul och nyfiken misse som skuttade upp på bilen och ville kolla vilka vi var... EFtersom PS är hemma så får Bills program duga att fixa bilder och text i. Inte helt till belåtenhet.

2 kommentarer
Anonym

Du det har snöat här hela eftermiddagen och halv kvällen. de har varnat för mera. Så jag skickar iväg möglet till dej, bara så du vet om det helt plötsligt kommer snö så är det hälsningar söder ifrån :-)

Bitte

Ulla

Jag som bara älskar 2½ men. Smaken är som baken. När det gäller bastu så borde jag gilla den eftersom jag har finskt påbra, men icke sa Nicke. Jag bastar ibland, men då tillsammans med kompisar och då sitter jag alltid på golvet för där är det "svalast". Jag vill ju inte missa pratet och då måste jag offra mig skrattar