Är det bara jag?

Tanken var att alla bloggar skulle finjusteras idag. Så att de äntligen tål se dagsljus. Så blir det inte. Tröttnat på urslöa sidor som tar minuter att ladda upp. Usch för sånt. Undrar om det bara är jag och att vår lina här hemma är trött och slö eller om det är fler som irriterar sig över blogg.se just idag?

Kväll i stugan gott folk. Trött som en fasen. Snart helg!

Apropå helg så är det SM-uttagning för florister i Östersund på Lördag. Barnens kusinmamma skall delta. Det måste jag se. Hon är jätteduktig!

1 kommentar
Ulla

Vissa dagar är blogg.se trött även hos mig, men det var ett tag sen sist. Tack för kommentaren inför min operation. Den värmde! Jag är hemma nu och mår förvånansvärt bra. Är nu sjukskriven till 30 nov, men här ska sjukgymnastast så att rygg och mage stärks. Kram