Favoritplatsen är bokad

för resten av kvällen. Har massor kvar som borde göras av jobbgrejorna så ikväll blir det inget bloggfixande och därmed heller inget photoshoppande.

En kopp te i morronrocken uppkrupen på kökssoffan med tända ljus är plåstret på det tycka-synd-om-mig-såret. På kökssoffan trivs jag ypperligt. Nu skall jag tillbaka till verkligenheten och rota vidare så ni får hålla tillgodo med en solnedgångsbild över sjön när jag kom hem tidigare ikväll.... Fint

Hörs imorron då vi skall fira Sandra Martina födelsedag ca 1dag i förskott. "Ev firande av min 21-årsdag undanbedes vänligen men bestämt. Bortrest. Mvh Sandra". Hon drar iväg till sin favorit i hufvudstaden. Tillsammans med D skall hon frottera sig med rallymänniskor. Trodde hon. I Karlstad. Trodde hon oxå. Festligt skulle det bli på kvällen oxå. Trodde hon igen. Verkar aningen osäkert det där. Kanske blir en tur till IKEA i Kungens Kurva och en korv på Staoil på vägen dit.

0 kommentarer