Måndagsafton

Sista timmen av måndagen den 5 oktober bjuder på en kopp te efter snabbt avklarad dusch. En promenad med hunden senare och jag är nöjd för idag. Stegräknaren har fått sitt och nu kan ett halvsvårt korsord vagga till sömn. Ska kolla om Roffe hänger med på det eller om han redan slumrar därute i soffan.

Apropå det HÄR och stegräknaren så kan jag återigen konstatera att på två timmars promenad så ligger tävlings-stegräknaren 700 steg efter min vanliga. Irriterande. Tävlingsräknaren liksom hakar upp sig och blir stående på samma antal för att lite senare hicka igång igen.

Antalet steg idag är nu 13.122 st. Färre än förhoppningarna, fler än kraven. Är nöjd.

3 kommentarer
malintjohalia

Hahaaa, jag skrattar ihjäl mig! Släng in dem under sängen, det brukar jag göra när de börjar jävlas :P

Cissi

Hugger den efter dig? Ouppfostrat tycker jag... :o)

Den äldsta av de tre

Malin, inte okej!