Söndagsbilden fast på en måndag

Jahapp, måndag igen, den börjar ta slut dessutom. Gick ju snabbt det där eller hur  ;-)
Jobbade till 8 hastade sen hemåt och till stan för att hinna hämta Sandra på tåget. Tåget var sent. Jag säger det igen för er som inte uppfattade förra gången. Tåget var sent. Nähää, ingen som ser förvånad ut.

Söndagsbilden blev den här fina gamla biomaskinen, osäker på om det är korrekt att kalla den maskin. Anar att den har ett finare namn nå´t med cinema..xxx säkert. Fin är den iaf och står på en udda biograf som jag aldrig satt min fot på tidigare. Biograf Regina här i Östersund. Liten och mysig och en helt annan atmosfär. Tiden hade liksom fastnat någon gång på 50 eller möjligen 60-talet där. Säkert väldigt väl planerat.

Tindra och Nike skulle absolut se Alfons Åberg. Jo ni hörde rätt. Alfons Åberg. Försökte mig på ett tafatt försök till övertalning. Misslyckades såklart. Jag får rysningar bara jag hör den där alfonspappans röst. Gick hem hos kidsen dock, vilket var hela grejen. 

0 kommentarer