Söndagsmorron

vaknade av att Malins klocka ringde. Hon ska jobba idag. Långpass på sitt nya jobb. Gääääsp,  jag e glad att det inte är jag som skall jobba. Eller jobba gör jag faktiskt lite idag, men det är en j*dra skillnad på att sitta hemma i mysbrallor på kökssoffan med tända ljus och en kopp te än att rusa iväg ut genom dörren, halvstressad och lite lagom sen...

Skön sköndagmorron som sagt med tända ljus vid frukost, stor kopp te och äggmacka. Gött att börja da´n med.

Brorsan ringde precis och berättade att jag tydligen lovat Nike att skjutsa henne på dansen idag. Måste varit en fin fest igår för just det minns jag faktiskt inte  ;-) Ungen är störskön och vi sticker iväg helt enkelt. Sen blir det bio förresten med samma unge och hennes storasyster, och i em har Roffe lovat bjuda på älgsteg till middag. Låter som en bra söndag det här eller hur?


0 kommentarer