Sandras D

... jag har sett honom, livs levande. Trevlig ung man, kikade förbi mitt i snabbmiddag med pappa och mamma. Ojoj, släkten är stor och en bråkdel har visats upp. N´åra besök kvar på listan alltså. Antar att du försöker portionera ut allt i lagom stora bitar Sandra. Smart där. Smart.

Men skit oxå, jag tror inte jag hade kammat mig. Typiskt. Inte hade jag bakat nå´ra bullar heller. Skit. Först intrycket är förstört. Nu måste jag komma på en plan för att räta upp det här. Nästa gång. Då ska jag vara nykammad och se prydlig ut. Nå´n som har en knytblus att låna ut? Och en kjol. Gärna veckad och absolut utan slits.

Mommas första kommentar när de åkt iväg. "De va en smal en"   Hahaaaaa. En middag hos dem senare och jag kan tydligt höra "Ta lite mer, ta lite mer sås oxå"   Hahhaaaa
1 kommentar
Cissi

Men hallå där... Du ska väl inte skrämma slag på den stackaren... Välkammad och knytblus?!? ;o)