1000-gubbejubileum

Detta är mitt tusonde inlägg. Här borde ju nu vara en tillbakablick och framtidsvisioner osv osv. Istället konstaterar jag bara OK, 1000 inlägg har alltså landat här. Dock inte mitt tusonde inlägg i mitt bloggliv eftersom det startade på annan plats till en början. Den bloggen finns kvar HÄR om inte msn redan förpassat den till glömskans land.

Nåja i övrigt dagen i övrigt:

-- Bowling är inte så roligt. Fula skor dessutom. Krångligt att räkna. För mycket rännor till varje bana.
-- Malin har 2 km hår och att färga det innebär lite kludd och kladd. Det kan innbära att det inte blir så fint med bar-axlad klänning på festen imorron. T-shirt och jeans är väl ganska snyggt oxå?
-- Lex och jag är oense. Det är INTE OK att han hämtar smörgåsar från rumsbordet tycker jag. Han är av annan åsikt och tar med sig dem hit till köket och upp i kökssoffan och smaskar sen högljutt. Han borde iaf tugga med stängd mun.  


Nämen vad säger ni, imorron är en annan dag. Det är F R E D A G och bästa gamla N kommer till Åre och vi skall ses över en frukost på kontoret. Kul!

3 kommentarer
Micke

Ouppfostrad hund det där

Anonym

Hi hih jasså var det hunden jag trodde det var maken ....Trevlig helg!!!

kram Tingeling

ingrid

Har ingen ordning på min ena hund heller tyvärr..

Har t.o.m testat råttfälla.. men hon lärde sig försiktigt putta undan den...