Vinkar

Uppe i ottan för att äta frukost med Sandra för att sen skjutsa henne till tåget.... bestämde mig ungefär då att hoppa över dagens planerade åkersjö-tur. Denna lördag bjuder inte på det fina vårvädret som utlovats, nä här e regn och grått och trist. Usch va tråk.

Jourtelefonen hänger med även den här helgen och jag har precis fixat lite smågrejor och tänkte ta en promenad trots allt. Precis när jag skriver det här så skiner det upp här utanför och jag ångrar mitt val att inte åka uppöver fjällvärlden. Förmodligen sista chansen för i år, det tinar snabbt nu. Jädra´rns



Kram till Sandra, nästa gång vi ses är när Joel har namngivningskalas eller när AC/DC rockar i Stockholm. Beror på vilket som kommer snabbast
2 kommentarer
marcus

I Åre är det minsann sol. :-)

Anonym

Ingen sol här heller men hoppas att vi får det imorgon. Vi vinkar oxå till våra barn rätt så ofta kram Tingeling