Förväntansfullt

Idag har jag ränt runt på stan som en tok för att hinna lämna in ansökningarna till det jag hoppas blir min höstsysselsättning under avdelningen lära-mig-mer-prylar.

Förra hösten var det C# på tapeten, lite tyngre, lite tradigare än årets förhoppning: PhotoShop och DreamWeaver! Känns nästan förbjudet att liksom unna sig tiden att fördjupa sig i rena nöjen på det sättet  ;-) Bägge kurserna är på heltid men på distans och med kvällsundervisning 2 kvällar i veckan fram till jul, det kommer nog bli tufft gissar jag men skulle vara så kul!

Nu måste det hållas tummar och tår så att jag får plats och är kvalificerad så det räcker. Håll nu, hårt!

Finns en kurs till förresten, en grundkurs i foto, den står oxå högt på listan men får stå tillbaka just nu, kanske kan va nå´t till vårterminen istället.
6 kommentarer
Micke

har duj mer semester??!?!?!? skapligt orättvist. Inne på andra veckan nu. Kommit tillbaka i jobbstatus nu, matlåda, dagis, träning bla bla bla

Daniel

Håller tummarn!

Ingrid

Härligt kunna hitta nya utmaningar, ä lite dålig på det själv. Är på något sätt alltid upptagen ändå med allt och inget.. Nya året har vi allafall förväntningar på, högst angenäma (förhoppningsvis!) sådana..

Carina

jag är så himla glad att jag valde att plugga igen, är ju hur skoj som helst!

Håller tummarna att du kommer in också :-)

Elin

Klart du måste få en plats Helen! Håller tummarna hårt!

Cissi

Håller tummarna för att du kommer in!

En kurs i foto är aldrig fel, min passion i livet som jag utövar för sällan. Inte lätt att fota macro med en nyfiken labrador på 28 kilo som ska vara med överallt.. :o)

Hoppas allt är bra med dig!