Undantag...

Ett undantag på bloggfronten kommer här. Här är sommaruppehåll och jag har varit osedvanligt slö och inte lyckats knåpa ihop ett enda inlägg på länge.

Jag är inne på min 3e semestervecka och mår gott och njuter av långa sovmornar, spännande deckare, mysiga rosévinskvällar och en och annan utekväll i vimlet. Långa promenader med bästa sällskapet och sköna grillmiddagar med familjen. Sämre kan man ha det.

Önskar mig neråt Österlen men ingen vill göra mig sällskap så den semestern får jag spara...

Nu till anledningen till detta blogginlägg: brorsans Tindra åker vattenskidor som en liten prinsessa och det måste vi såklart permanenta här med nå´ra bilder. Stolta står vi på bryggan och klappar händerna och förundras över hur 8-åringens armar och ben orkar med långa turer ute på sjön. Duktiga tjejen  :-)

0 kommentarer