Kylig lördag

Fortsätter att vara frostigt och kallt här på mina breddgrader. Jättevackert ute, vi befinner oss i ett vykort varje dag. Bara att klä på sig och ge sig ut. Härligt med rosiga kinder och kall näsa  :0)  Vet att minst en Linköpingsbo förfasar sig  ;-) Du kan vara lugn Bitte, all den snö och den kyla du skickade senast har kommit fram. Allt är sin ordning


Annars fortsätter jag att sörja PhotoShop som jag inte lyckas få att funka OK.... men åååå jag som har så mycket som jag vill vill vill och vill och sen är det några saker som jag borde oxå. Fick låna en skiva igår kväll som jag skall testa att laga med senare.

Älskade Malin blev inte länets lucia, det blev en annan söt tjej, men Malin är iaf länets vackraste tärna 

Nä, nu ska jag göra en enriskrans och kanske några julkort tror jag och sen blir det hundpromenad. Jopp så blir det

Ha en bra Lördag!
5 kommentarer
Barnens Hjältar

Fint du gjort

Hej förresten, det var ett tag sedan!

Bitte

Du det vita fluffiga lappmöglet ligger kvar här. men det är inte så kallt längre. Men enligt smhi så är det bara tillfälligt. Jag surar vidare. Tycker inte det är skoj att gå till jobbet när det är -22 det blåser alltid också. Men jag har det ändå bättre än de som måste värma upp bilen och halka till jobbet på i princip oplogande vägar.

Bitte

MBip

Ja nu har vi fått vår efterlängtade snö, hoppas bara att den ligger kvar till jul. Det kan man ju aldrig veta så här söderöver. Det var skönt att komma ner och använda kortbyxorna ett tag i november månad, inte helt fel :) Jag har firat jul två eller tre gånger nere i värmen och lite konstigt känns det väl att ligga ute i bikini på annandag jul och titta in genom fönstren där adventsstaken brinner. Konstigt att Malin inte blev Lucia? Jag tycker hon är jättesöt, men de måste väl ha någon att pryda tärntåget med också :)

Ida

Superfin design :D

Mir

..sedan vill jag bara tacka så mkt för din otroligt fina kommentar, den värmde. Ta hand om dig //