30 centimeter

Det blir mer och mer omöjligt att ta in det som har hänt. Eller har det hänt? Eller vad är det som sker? Vad är fram och vad är bak, upp eller ner, rätt eller fel, sant eller falskt... 

Detta snurrar i mitt huvud om och om igen. Jag kan inte hitta början men kan heller inte ana slutet.

Vart är vi nu?

Om allt det här jobbiga totalt sett är lika lång som en linjal... var är vi då just nu. Just idag? Har vi bara passerat den första decimetern eller är vi någonstans runt 29.8 cm? Alla centimetrar däremellan är svåra just för att inget är säkert.

Jag skulle önska att vi nu precis passerar 29.9 cm och att detta därmed kan vända nu. Tänk om vi (gud förbjude) bara trampar runt på den första centimetern. Låt det inte vara så!
3 kommentarer
SOFFIE

usch låter inget vidare hoppas nu att det ordnar sig så du mår bra igen (vet ju ej vad det är)

Tack för titten hos mej å vilken trevlig blogg du har,snygg design!

må gott

Camilla

Va? Jag fattar ingenting här... Hm... 30 cm.

Och tack snälla för gratulationerna. Nu har allt lugnat sig igen, skönt tycker jag!

Kram och ha en fin onsdag!

Elin

Ja tänk om det kunnat vara närmare 30... :(