Fredagsfräckis på gång

Har svårt att komma ihåg just den lilla kategorin, idag blev ett undantag med den här storyn:


TVÅ KVINNOR I HIMLEN

Första kvinnan: Hej. Jag heter Pia.

Andra kvinnan: Hej. Jag heter Sylvia. Hur dog du?

Pia: Jag frös ihjäl.

Sylvia: Vad hemskt!


Pia: Det var inte så ruskigt. Efter att ha skakat av köld, blev jag varm och sömnig, och slutligen dog en fridfull död. Hur dog du?

Sylvia: Jag dog i en massiv hjärtattack. Jag misstänkte att min man var otrogen, så jag kom hem tidigare från för att överraska honom i sovrummet.
Men, istället fann jag honom sittande ensam, och tittade på TV.

Pia: Så, vad hände?

Sylvia: Jag var helt övertygad att det fanns en annan kvinna i huset. Jag letade i alla rum, under sängar, garderober och i garaget. När jag letat intensivt och inte hittat någon kvinna, var jag så slut, att jag fick en hjärtattack och dog.

Pia: Vad synd att du inte tittade i frysen, då hade vi båda varit i livet!



Den här har jag hittat hos: galanthus.blogg.se
0 kommentarer