Långmysarmorron

Lördagmorron. En lång morron har jag sett till att få  :-) Började iofs med ett joursamtal men det var snabbt löst. Lika snabbt som att hälla upp ett hett skönt bubblande bad och tända lite ljus sen.

Läst en massa tidningar i badet som legat till sig i en hög på köksbänken helt olästa. VeckoRevyn - så nu vet jag hur jag skall sminka mig. Tara - så nu vet jag vad som är citychic´t till våren samt I Form - så jag vet att jag måste motionera ungefär 95% mer än jag gör. Uppdaterad och klar alltså  ;-)

Spotify och Creedence med Travelli´n  Band medan vi gör frukost.
1 kommentar
Carina

Usch nu blev jag påmind om att jag också har en hög olästa tidningar i korgen, uteslutande inredningstidningar. Just nu bestämde jag mig, jag måste säga upp mina prenumerationer och istället köpa när läslusten finns!

Ha en fortsatt bra lördag :-)