Nedräkningen har börjat

för hemfärd alltså. En vecka i Sälen är snart avslutad. Jag längtar hem ikväll och skulle helst ha åkt redan nu.

En kopp te och lite surr blir det och sen kvällsjobb. Det är en oändlig strid av saker som 'borde' varit gjort nu  :-( Känslan av otillräcklighet skriker i kroppen och jag känner mig rätt uppgiven. Skulle vilja känna känslan av att 'hunnit ikapp'. Hmm... välkommen tillbaka någon gång i maj eller juni möjligen. Den som lever få se.

Nedräkningen har oxå börjat på ett annat jobbigare plan och jag ställer mig frågan. Vad händer då? Vad händer sen? Kommer detta nå´nsin kunna få ett acceptabelt slut? Ovissheten har slagit bo

1 kommentar
Ingrid

Härligt med en veckas semester, men också skönt att man faktiskt längtar hem igen.. Ena sonen med familj är i Tandådalen denna veckan, tänk vad duktiga så små barn är på att lära sig!! Det är hans andra år han åker men har varit på fjällsemester tre gånger redan fast han bara är 3 år drygt. Har ni lång resväg hem?? Tror de har runt 60 mil..