Walkin´in Memphis

med favoriten Calle rullar på Spotify. Bra! Skitbra till och med! Om du ändå letar fram honom där så passa på att lyssna även på hans version av HighWay to Hell...

Söndag idag och jourtelefonen har varit helt tyst så här långt. Jag törs hänga med Roffe på en promenad och bara därför kommer det bita mig i rumpan direkt. Ett samtal lär komma fortare än jag hinner snöra på mig skorna misstänker jag. Men jag är tuff. Kastar mig ut i osäkerhetens vågor och chansar lite på att direkt få vända tillbaka  :-)

Schlagermiddag här i huset igår. Roffe stod för kockande och jag såg till att skölja salladen till perfektion  ;-)
Kalvinnerfile av Älg, Baconröra och mozarella-sallad. Mums!

2 kommentarer
Helen P

Jag blir lite avundsjuk när jag ser vad ni ätit!!

Ha det så bra

Cissi

Ser mumsigt ut! Schlagermiddag var nog det bästa med den föreställningen, hemskt om du frågar mig... Fast herr Lundgren var oslagbar! :o)



Calle gör Walkin´in Memphis väldigt bra, den ljuder här också!



Söndag idag... Fredag, söndag, fredag, söndag... Fort går det och det är gott.