Lördagmorron efter fredag kväll

Inte helt fräsch känner jag mig idag. Lördagmorron efter fredagkväll känns det som, men så jädra roligt så det är lätt värt det. Annars känner jag alltid som jag 'slösar' på en ledig dag om jag slarvar bort halva genom att inte göra nå´t.

Länge sen det blev så mycket skrattat. Skitgod paj och nachos som sköljdes ner med cider och vin. Gott och näringsriktigt och framförallt vääääldigt GI  ;-) 

Tidernas bästa rocklåt korades säkert tre-fyra gånger om, olika varje gång förstås. Ett enhälligt beslut kom vi aldrig fram till. Alla 3 från AC/DC´s repertoar dock. Det sista kan förklaras av att hela musikbibilioteteket var i stort sett fyllt till bredden med just AC... Rymtes nå´ra ynkliga Kiss däremellan. 

Kortfattat: så jädra kul och vi har bestämt att göra om det igen. Blir på Vårforum i Vemdalen bestämdes det medan kreativiteten var som högst. Nåja det lär hinna hända saker med det beslutet. Något att se fram emot oavsett...

Nu blir det frukost med Harlan... Medan han pladdrar på tänkte jag njuta av en kopp te och en god ostmacka. Lex har redan bänkat sig på kökssoffan för att inte missa nå´t. Katten sitter yrvaket på tröskeln. Resten av the family sover fortfarande sött.
3 kommentarer
Cissi

Härligt med sådana kvällar! Man är så kreativ och rätar ut så många frågetecken. Löser världsproblem helt enkelt! :o)

Caphrinia är min favoritdrink också, alla kategorier. Värdparet ska göra den, det är dom som har lärt oss dricka denna goda skapelse och deras är i särklass godast.



Ha det gott!

Sandra

Saknar er! Ha en skön lördag. Vi sitter fortfarande och äter frukost :)

Anonym

Ljudböcker är bra. Vi satt 3 personer på parkeringen utanför Ica i 40 minuter för vi kunde inte slita oss från slutet. Den bilen som parkerade bredvid samtidigt som oss tittat väldigt konstigt och skyndade sig att lasta in och åka när de var klara och vi fortfarande satt kvar. De trodde bergis att vi planerade att råna affären eller något det var ca 15 minuter kvar innan stängning. Så kan det gå om det är en spännande bok

Bitte