Slut slut slut

... nu är det glada julen slut och det sista av kvarglömda tomtar är bortplockat. Det svider mest att ta bort advenstljusstakar och stjärnorna i fönstret. Det blir lite kallt och tomt tycker jag.

Idag är min födelsedag och jag fyller 23 som vanligt, och har redan firat ordentligt. Roffe förskottsfirade igår med att bjuda på jättegod middag och bio. 'Sherlock Holmes' blev det, tanken var 'Snabba Cash' men då skulle vi varit ute i mycket mer god tid tydligen. Fullbokat. Ett joursamtal och ett avbrott på 40 minuter mitt i filmen gör att jag inte har stenkoll på innehållet, men jag gillade det jag såg iaf och skall försöka hyra den på DVD senare.

Nu är det dags att dra ett par vändor med dammsugaren och fixa lite tårta eller nå´t annat att gott till kaffet.
3 kommentarer
Ulla

Grattis till 23-åringen L

Anonym

Grattis på födelsedagen från oss i Linköping.

Bitte

Cissi

Hipp, Hipp HURRAAA på din 23-årsdag!