Öppettider

10 kommentarer
Ulla

Trevlig sommar! Vi hörs :-)

Camilla

Helt rätt att stänga ned lite i detta fina väder. :)

Och vad kul att ni kanske åker nedåt Österlen och Skåne. Vill verkligen rekommendera det ställe vi hittade (Borrby hotell), om ni inte har ordnat med annat boende. Det var så himla mysigt.

Kram och trevlig resa. Hoppas att du tar bilder och lägger ut, så att man får kika och längta tillbaka lite mer.

Anonym

Ok ha en underbar sommar kram Tingeling

Cissi

Resan norröver har vi sparat till nästa vecka, då hoppas jag ni har bättre väder.. Här har nästan varit oliiidligt varmt, tur man har havet att doppa sig i.

Ha en riktigt skön semester!

Bitte

Trevlig fortsättning på sommaren Kommer ni häråt hör av dej skulle vara skoj att träffa er. Jag har knappt 1½ vecka kvar till semestern 5 arbetspass kvar var av två nätter så det gäller att härda ut de sista arbetspassen Det verkar som om hjärnan har börjar ställa in sig på semester båda på mej och mina arbetskamrater idag har det gått trögt som bara den.

Ha det bra

Bitte

Carina

Stängt har jag inte men näst intill,

bloggas väldigt sällan numera.



Ska ni också till Österlen ser jag, vi med :-)

Jag mailar över ett papper jag har sparat div se/göra grejer just från Österlen!



Ha en go semester var du nu är befinner dig!

Eroooticaaa

Hejhej! Kolla gärna in min spännande sex och kärleksblogg:) Där skriver jag om allt inom sex, kärlek och fantasi. Sen har jag en massa kategorier för honom/henne,tips, noveller, myter, ställningar, relationer och en del rolig fakta:)Bloggen är till för att hjälpa och ge en skön och annorlunda läsning.



Tack på förhand:)

Sandy

Hejsan jag vet inte om du vet om denhär sidan där man kan få fler läsare om man blir medlem. Ville bara tipsa om den för besöksantalet ökar med mer än 200 unika besökare.



kram :D



här har du länken:

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=saandyliicious

robinhood.

Tjenare tjenare hörru! Jag skickar detta meddelandet till lite olika bloggar på blogg.se :)



Jag driver Robinhoods.se och jag designar bloggar gratis, och får cirka fem nya beställningar varje dag, och själv så designar jag om min blogg cirka två gånger varje vecka minst, så jag undrar vad du tycker om min nya design på bloggen som jag gjorde igår..

Svara gärna, vill veta vad folk tycker om den, det är redigeringsbilder m.m på den :>



Ha det bra!

Camilla

Hoppas att du har en helt underbar semester. :)

Kram!