Jo´rå tack, det är synd att klaga

Söndag morron. Eller morron kanske inte är en korrekt beskrivning. Känns som morron dock. Två sköna långa sovmornar på rad. Nu kan jag inte klaga på ett bra tag. Påminn mig imorron bitti  ;-)

Två sköna sovmornar och två tillhörande långfrukostar, älskar helgfrukostar när man kan sitta tillsammans och såsa på hur länge man vill. Lyx  :-)

Igår lånade vi Joel och drog runt på honom. Sommaren är här. Har jag glömt att nämna det?`Jo det är den alltid när morbror O´s torp befolkas igen. Härligt! Vi tog med oss Joel till torpet för sommarens första torpfika. Gött!

Efter filemiddag så blev det en tur till stan och sen hem för ett dvd-maraton. Wallander*2 och sen en feel-good-film med Maryl Streep. Jo vi lyckades se två av dem redan igår (om vi räknar bort Sandra som nästan lyckades se en halv film innan hon snarkade bland kuddarna i soffan) och den sista har rullat nu på 'morronen'.

Wallanderfilmerna var "Vålnaden" och "Dödsängeln". Bägge var bra tycker jag, hade ingen aning om att de fanns överhuvudtaget.

Soffmys med bästa tjejerna. *Gilla*

Nu blir det en dusch och sen är resten av dagen ännu oskriven. Ett stort tvättberg behöver tas om hand, men det lär få vänta till sena kvällen eller nå´t.

Go Söndag på er!

1 kommentar
Carina

Åh redan nu till veckan kommer ännu en Wallanderfilm, dessa håller jag allt koll på,

tillhör mina favoriter!

Indrivaren heter den!