Snabbt avslut

Har precis landat i soffan här i mitt chateau på hotell Columbus på Söder i vår kunglia hufvudstad. Jättemysigt hotell, gammal och myskänslan inträder direkt när man kliver innanför dörrarna.

Hotellet ligger en bit bort om man säger. Trixigt för två lantlollor att hitta. Många steg har avhandlats i onödan i dag.

Nu ska jag snabbt avsluta kvällen i sängen, trött som få. John Blund kikade inte förbi hos mig förrän vid halv 2 i natt så jag behöver sova ikapp lite. Kursen är rolig och krävande så jag behöver en fräsch hjärncell till imorron.

Bästa B har bjudit på supermiddag och trevligt sällskap på en Italiensk krog intill Mariatorget. La Cervera eller nå´t liknande heter den. Rekomenderas. GOTT! Käkade en avsmakningsmeny på 4 rätter och jag åt upp allt (utom lammkorv som inte var gott)...

Nä men direkt i säng nu... sov gott hörrni
2 kommentarer
Carina

Aha det är kursande i Sthlm denna veckan, låter alldeles vansinnigt trevligt, utbildning är aldrig fel och kryddat med god mat är det ju helrätt!

Bitte

Synd att jag var på kurs förra veckan och inte denna. Då hade vi kunnat träffats och jag hade kunna följa med till detta fantastiska ställe. Om det är den jag tror Jag hittar tom dit på egen hand Mina Stockholmspolare skrattar åt mej jag tar med nästan alltid fram men det blir inte snabbast och enklaste vägen men fram kommer jag. Bättre sent än aldrig brukar jag säga då. Undra hur de skulle klara sig i skogen?

Bitte en stolt lantis