Varför

i hela världen har jag spenderat ett par timmar med PhotoShop när jag borde stryka och packa kläder inför en Stockholmsvecka och sen jobba undan det sista?

Har skrotat runt och grejat med retuschering. Det kan man göra hur invecklat och krångligt som helst eller så gör man som jag gjort ikväll. Lärt mig nå´ra användbara genvägar.

Så om ni hittar nå´ra närbilder på mig här från och med nu så kan ni ge er den på att det är returscherat både här och där. Nöden har ingen lag  :-)

Jomen skitkul har jag haft, mindre skitkul att allt nu är kvar att göra därborta i sovrummet. Typiskt mig!



Notera en viktig sak här nu, kommentarer av typen "Jädrar vilken skillnad" passar inte  ;-)
4 kommentarer
Carina

Visst har jag fattat att man kan göra massor med photoshop men jag själv kan ingenting i den programmet. Hade det förr och så som jag svort de ggr jag försökte mig på nå´t så var det lika bra att lägga ner det!

Bra foto på dig hur som haver :-)

Elin

Snygg brud på båda bilderna! Kram!

Micke

Wow, vilken förvandling, man kan inte tro att det är samma tant, jösses osv osv osv, vilken tur att det går att ordna i photosop



:-) :-)



p.S ÖPPet mål skulle va hjärndött att bara låta det passera :-)



middag på torsdag?

Ingrid

Vilka fina ögon du har!!! Jättefin bild! (Båda!!)

Lätt att fastna framför datorn oavsett vad man gör.. Idag har jag gjort bilddokumentationer på några av barnen. Kul, men tar lite tid.. Ha det så bra i storstaden!