Som spön i backen

står regnet och har gjort mest hela dagen. Har inte varit utanför dörren ännu. Det är väl tur egentligen, jag har inte klätt på mig än, lallar fortfarande runt i nattsärken. Låååångslappartorsdagmorrondagsnartmiddag.

Jobbat en del och har dragit fram en massa pyssel dessutom. Så himla typiskt mig att inte göra en grej utan alltid flera samtidigt  :-S  Stökigt som f*n blir det

Har fått fart på Ida, jag har målat en grej som jag snickrat och eftersom penseln redan var framme så behövde helt plötsligt stolarna runt matrumsbordet målas oxå. Jo dom behövde det. Faktiskt.

Jill Johnson skrålar från Spotify - svängigt och bra så nu kanske det går bättre att städa ihop allt kaos som blivit här hemma. Får se. Ett par ska-bara först

Här har vi fullt av blåsippor överallt nu - våren är på riktigt alltså

1 kommentar
ingrid

Vi har faktiskt klrat oss UTAN regn idag!! lite kvavt, hoppas inte åskan kommer framåt natten..

Har nu ätit gott och firat att allt gått så bra. Alla nöjda o glada!